Svar på fråga! ;)

"duu e sjukt fin! :D vart kmr du ifrån? :)"

För de första, söt du är, tack!! :)
Jag kommer ifrån Sverige ! ;) Haha. Mamma va svensk :) Kom ifrån Gbg ;) Men Pappa kommer ifrån Madeira, så jag är halv Portugis. :)

Något jag alltid varit stolt över. Kommer faktiskt ihåg när jag började skolan och jag själv fattat att jag o mina syskon inte va "hel svenska" (fast vi alla e ju födda här..) och det va många andra barn som reagerade på de. Va jätte intresserade och undrade massa. Undra om det är så nu? Om det har med åldern o göra, eller tiden..?
Haha okej, ja e bara 20 år, men ändå. Känns som att det är jätte vanligt att man har någon eller båda föräldrarna från ett annat land nu. Men när ja va liten och började skolan va de en jätte grej. Fanns tillochmed ungar som retades. Och ja kommer ihåg en fas ett av mina syskon hade som kallades sig endast för vårat svenska namn. För han skämdes. Hemskt ändå. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0