Sovit för länge igen

Vaknade halv 12. Måste börja ställa klockan eller liknande. Somnar dock så jävla sent. En ond cirkel I guess.
Idag blir de somvanligt en tråkig ingenting dag. Ska tvätta. Det är allt. Skoj.
Men imorn har jag lite att göra iaf, feels good :)
Ska till torp och köpa present till Maxen som har kalas på söndag. Och till apoteket och köpa medicin till magfanskapet. Sen kanske kanske sola. Eller köpa en brunutansol ;P Har inte bestämt mig än.
David är ledig så han kanske följer med mig. Och isf sover jag nog kanske hos honom. Om inte, är jag med Viran :) Måste höra när hon slutar bara.

Blir btw inget Madeira över nyår :( Så nu får man börja fundera på vart man ska vara! Måste dock få Pappa dit. Jag tänker inte lämna honom ensam hemma ännu en nyårsafton. Får en klump i magen bara av att tänka på det.



Just det. Vi har 1 år och 11 månader tillsammans imorn.
Vi pratade i ca. 2 timmar igårkväll om bla första gången vi träffades, första gången ja sov där osv.
Konstig han va.. Vi båda skämde ut oss hela tiden haha

Ahh, young love ;) Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0