onsdag

Åkte somsagt till killen igår iaf. Planen va att kolla julfilmer o bara mysa. Men blev tv o en typ av spökfilm istället. Sen började mitt jävla illamående och jag låg som död i ett par timmar sen sov vi. Jag är så jävla trött på de. Vill skära bort maghelvetet. Ursäkta språket. Men imorn ska ja äntligen köpa medicin, hoppas den hjälper! Annars vet jag inte vad jag gör.

Så imorn kl 6 får jag gå upp, och åka med Pappa in till stan. Går till Erika och väntar där tills hon slutat jobbet, sen åker vi till torp. Köper present och piller ;) Sen blir det nog lite utav en myskväll. Sover där. :)

Åker hem på fredag. På lördag blir det årfest med David. Han tar med mig, rättare sagt. Fotbolls tjohejjs.
Och på söndag blir det hem o duscha, sen Älvängen på kalas hos Max som fyller 5 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0