Jaaahaa KUL


Ansiktsmasken igår. Pappa tyckte ja va söt iaf. Hursomhelst, så här såg de alltså ut innan.
Jag tänker dock inte ta en efter bild. Men vad ska man göra om man fått en allergisk reaktion?
Jag har aldrig fått de utav en ansiktsmask. :S Men efter ca 12 minuter, när jag sköljde av den va jag helt illröd som en tomat där masken suttit. Och svullet.

Nu har det gått ner över natten, men fortfarande inte helt borta :S Det kliar inte, o svider inte. Känns ingenting. Bara lite rött o svullet. Något man kan göra??

Sen mitt på allt detta tror jag att jag kanske e magsjuk :S KUL. Är dock inte säker, har inte vart de sen ja en liten unge. Men mår illa och får typ magkramp om jag äter osv :S :(
Hoppas det går över för de e ingen kul känsla kan ja säga.
Här kommer allt på en gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer märka om du är magsjuk. tro mig.

2010-11-05 @ 19:41:22
Postat av: Elin

visade sig vara magkatarr.

2010-11-05 @ 19:45:10
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0