Död

Jag känner mig helt död.
Mådde så jäävla illa inatt och jag nästan började grina :S Gick upp två gånger och försökte spy för att må bättre, men jag kan inte spy av mig själv av någon anledning. Så jag låg i plågor i flera timmar, allvarligt talat. Fyfan.
Sen hade jag en full pojkvän som inte fattade när jag sa "ja måste sova, sluta smsa" ;P -Okej ja sa de lite snällare. Men han fattade inte ändå. Han fortsatte till klockan 4. ;)
Senaste gången ja kollade på klockan va den över halv 5.
Gick upp 10 idag. Och jag är helt slut. Har precis tagit en kort promenad, och ska snart duscha. Sen åker vi till kyrkogården, ja o Pappa. Och möter upp fam Fridfelt och Viran :) Sen ska jag bannemig handla klementiner, renbädda sängen sen ligga i sängen resten utav dagen! Hear my words!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0