sunday, sunnyday

Rolig jag är.
Är hemma ett par timmar nu bara, har precis käkat frukost, ska snart ut på promenix o duscha and so on. Igår åkte ja till Dääviid, vi åkte direkt till Ellös typ för att han ville ha godis iallafaaaall. Haha ;) Sen käkade vi tacos :) Mycket gott. Kollade lite på tv, sen in på rummet och kikade på Bröllopsfotografen. Den va bra faktiskt, samma humor som i Smala Sussie, o de gillar vi ;) Dock va slutet lite lamt. Men den va kul :)
"Jag tror vi skulle passa bra ihop. ("Pölsa" (robin)) -"Jag tror vi är för olika". (Tuva Novotny) -"De e du som är för olika isf.." (Pölsa) Haha.
Sedan tog vi en promenad. Till deras brevlåda o tillbaka.. Haha men iaf. Efter de gick vi on och kollade på Flickan som lekte med elden, och jag tyckte den sög. Jag har aldrig vart ett fan utav svenska seriösa filmer, men tyckte ettan va bra. Så trodde ju att man skulle gilla tvåan o trean me. Men icke sa nicke. Fyfan va dålig. Jätte löjliga scener, dåliga skådespelare (som vanligt), för grova scener ibland, tex. när brudarna har sex. Inte riktigt min grej de där. Sen verkade de mest som att de försökte härma en amerikansk film me action osv, men de blev bara KASST.
Min åsikt.

Iaf, sen sov vi. Eller, David sov. Jag har typ inte sovit nånting inatt av någon anledning. Vart vaken kanske halva natten. Men jäjä. Åker tillbaka dit sen när David slutat jobba. Imorn ska jag på personaldag hela dagen. Vet dock inte hur jag ska göra efteråt. Ska sova hos killen igen, men han slutar jobba kvart över 8. Mitt slutar halv 7. :/ Men får se hur det blir. På onsdag fyller min lillsa 18 år!

Nu ska jag gå ut. Pöss!
Ps. Tack Kickan för designen! :D

Ps igen. Ikväll ska älklingen se Twilight och New Moon !! :D Haha! Tycker detta är otroligt spännande ;D Om han gillar dom ska jag reta honom för resten av mitt liv. Nästan.

Kommentarer
Postat av: M A R I A - mode, outfits & inspiration

New Moon är så gryyyymt bra ju!

2010-05-02 @ 17:37:24
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0