still sick

Vaknade nu! Vid tolv. Oj va skönt de va att få sova så länge. Låg och kollade på Oceans eleven igår tills jag blev tillräckligt trött. Fortfarande en liten sjukling :/ Tänkte snart ringa Pappsen o fjäska lite. Har jag tur kanske han köper me tabletter o apelsiner hem. Imorn va tanken att ja skulle till Arbetsförmedlingen i UA. Dom på Af har klantat sig med papprerna (inte jag för en gångs skull!) så jag måste dit inom 10 dagar för att fixa de, annars får jag inte mina hela 900 kronor denna månaden ;) Nä, men måste fixa de så fort som möjligt. Börjar dock undra nu om man skulle göra de på onsdag ist. Då lär jag ha blivit liite friskare. Jag låter som en jäkla val nu me på rösten. Inte så fint om ja får säga de själv. Måste bara prata me ena syrran me, om de går bra om ja får va i hennes lägenhet under tiden ja väntar på att Pappa ska sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0