morrn!

Idag är jag på betydligt bättre humör ;) Tillome sol ute idag! Hoppas vädret håller i sig idag. Nu sitter ja o dricker kaffe, o ska snart ut på min promenix. Sen kommer några gubbar hit för o inspektera huset eller va de e . Annars har jag itne så mycket på schemat idag. Tvätta mest. Packa lite.

Imorgon blir de att gå upp tidigt, gå några km kånkandes på en fet väska, åka buss till gbg, möta upp syrran, sedan åka till Stockholm :) Hoppas verkligen att de e fint väder hela helgen. Jag vill sola idag. Fy bubblan va blek o ful ja e haha. Men men.

Nästa vecka blir de att hälsa på andra syrran, förhoppningsvis sola lite, grilla i gbg o fira lillsyrran, och ha en liten vin-spel-prat? kväll me Elena, Danne o David :) Näjs näjs.

Nuu vill jag bli rik! Ni anar inte hur mycket kläder jag hittade på torp igår som ja vill ha. Tonvis! Så irriterande e de :(

Nä nu ska ja sluta babbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0