Lat jävel med feta vader.

Gick upp halv 7, åkte in till stan, hämtade nyckeln på Erikas jobb, åkte till hennes lägenhet, slappade lite. -Gick ner på stan en snabbis runt 9 och hämtade ut pengar. Tillbaka till lägenheten o slappade lite till. Eller en hel del till ;) Runt tre gick jag ner till stan igen och mötte lillasyrran som inte ville gå till Försäkringskassan själv. Tog väl en kvart, tjugo minuter, sen bar de av till lägenheten igeeeen. Hah. Seeen åkte vi, Pappa o Erika och handlade, körde hem Erika.

Sen trodde ja att ja skulle få komma hem äntligen, efter att ha vart instäng i stan hela dagen. Men icke. Då skulle vi till torp. Va där ca 40 minuter, jag satt dock kvar i bilen och kvävdes.

SEN trodde ja att vi skulle hem, kära hem!

Men nä.

Vi skulle ut i buschen och kolla på gräsklippare. Ja satt återigen kvar i bilen, o surade lite. Klockan blev lite efter 6.
Seen åkte vi hem :D
Jag gick ut direkt och sprang, jaa, jag sprang. Ja e lika chockad jag.
Dock bara ca. 2 o en halv km. Hahah ;) Men jag slutade springa för ca 2 år sen, så min kondis = NOLL.

Nu sitter jag här och återigen latar mig.
Jag är en lat jävel med ont i mina feta vader.



Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Hej :-)

Du, jag är i mer eller mindre desperat behov av hjälp med att sy upp (alltså ändra lite) lite kläder. Trooooor du att du kan hjälpa mig med det? Typ imorgon kanske? ;-)

2010-05-27 @ 19:51:58
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/
Postat av: Elin

absolutely ! men glöm inte att ja har varnat dig ;) tar dessutom 300 spänn per plagg... ;)

2010-05-27 @ 19:58:11
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Malin

jag tycker om dig <3 Längtar till lördag!

2010-05-27 @ 21:35:26
Postat av: Elin

jag tycker om dig me stumpan ;) o ja me, ska bli skit mysigt! :D <3

2010-05-27 @ 22:10:05
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0