håhååjaja

Nu har jag precis kommit in från en promenad och håller på att laga käk åt mig o Pappa. Idag har man gjort mycket, känns det som. Gått upp tidigt, burit upp massa lådor till vinden, gått på stan, handlat, åkt till torp, tillbaka till stan för o lämna Erika, hem, suttit ute o läst lite. Sen promenad o nu sitter jag här ;)

Helgen har varit jätte mys. :) I fredags kom David o Veronica o hämtade mig, så åkte vi o handlade sen hem o lagade mat. Grillat :) Resten av kvällen låg ja o David i sängen o kollade tv som vanligt ;) Upp tidigt på lördagen, för att han skulle jobba, ja mötte upp Erika o vi gick runt på torp lite. Hon hittade ett par jätte söta skor blandannat. Vi åkte in till stan och gick o hämtade ut ett till paket från H&M (kan visa imorn), sen satte vi oss på en lekplats och pratade, hur mysigt som helst va de :) Och mer blire ;) Haha. Vi käkade kyklingsallad som blev asgod, vin, kex o ost o mys :) Kollade film, sedan en kvällspromenad. En perfekt mysdag helt enkelt! :)

Tack syrran, älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Kristina kittelsen

tack o lov för mer bilder elin, jag vill se mer bilder!!!!!

2010-05-23 @ 20:48:51
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: elin

haha ja vet ja e så dålig :( ja ska skärpa mig ;)

2010-05-23 @ 20:56:06
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: syster

Älskar dig med fina systra mi!

Bästa lördagen på länge!

2010-05-23 @ 21:00:24
Postat av: elin

syrran - håller me! =)

2010-05-24 @ 14:36:29
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0