thank you god for the coffee

Jag är egentligen waaayy to trött för att sitta här o skriva. Jäkla New Moon bok. Jag läste ut Twilight igår runt 3. Sen kunde jag bara inte låta bli att hämta nästan bok :S Sen kunde jag inte sova ändå när jag väl försökte. Börjar undra hur fasiken de kommer gå om ca. en månad när jag börjar jobba o måste gå up klockan 6, 6 dagar i veckan.. Hm. Men jag får helt enkelt lära mig. Nu har jag tryckt i mig två knäckebröd o en kaffe. Ska ta en kopp kaffe till faktiskt, fast än ja e mätt. Jag behööver koffein. Sen blir det att hoppa i duschen, hämta tvätten, packa smått, göra sig iordning, sen bege sig i väg. Som tur e regnar det inte nu, låt oss hoppas på att det fortsätter torrt åtminstone tills jag sitter på bussen.

Kanske hörs sen eller imorgon eller något ;) Have a good one!


Pernilla, jag tänker på dig.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack gumman <3 men allt gick ju bra :D

2010-03-31 @ 17:37:38
URL: http://pernilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0