SJUK

Nu e ja sjuk på riktigt ! Inte feber tror jag. Men nu jälkar gör de så ont i halsen att jag vill gråta när jag sväljer. Och det gör ont i tungan! :S Har aldrig hänt mig förut men fick höra att de va vanligt. Gör ont i sidorna på tungan hela tiden :S Har svårt att prata och svälja. Äta går ju inte iallafall. Är nästan glad för de hahah.

Det dumma är att David ville ja skulle komma till honom ikväll o spela tv spel me honom (han har köpt ett nytt ;)) och stanna där tills torsdag. Klart jag vill de. Men tror inte de e så smart, me tanke på att förkylningen verkar ha försämrats istället för att ha förbättrats. Och jag vill inte smitta hans familje. Eller honom för den delen.

Får nog stanna hemma och mysa me mina böcker o Vänner i min stora varma säng.
Vilken tuuur att jag blev sjuk just nu egentligen ;) Efter att ja fått så mega bea presenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0