modevisning

Kom precis hem från modevisningen. Va riktigt kul att kolla på! Många duktiga designers måste ja säga. Veronica o company va snyggast.
Jag; - dom här va ju bäst. Veronica va snyggast!
David; - Ja! Vafan hon ser ju riktigt bra ut, nästan så ja bli äcklad haha
Jag; - Okej... Bäst du inte säger mer annars gör du mig äcklad... ;)

Haha, vet inte hur man ska reagera på de, men en snygg syrra har han allt! Nej, men de va allt kul :) Synd att man inte kunde ta några bilder faktiskt. Men men. =)

Får se när man åker till David nästa gång. Tror de blir o va hemma ett tag. Om jag klarar av de ,) Haha. På lördag ska vi iaf till syrran o fira henne :) Hon fyller år på fredag. Nu ska jag äta en apelsiiiiin, härrå!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha va gulliga ni är :D om man tar de på de sättet de borde tas på :P <3

2010-03-25 @ 23:03:11
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

haha ja ta de på de sättet som de va menat! ;D din bror säger lite för mkt utan att tänka ibland bara hehe ;) skit sny va du, o skit duktiga va ni! :D <3

2010-03-26 @ 10:50:35
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0