Min lilla räka ;)



Jag träffade denna söta tjej första gången på första dagen när vi började 7an. Högstadiet. Hela nya klassen satt i en ring och alla skulle säga sitt namn, sedan en beskrivning på en själv som började på samma bokstav som ens namn. Jag kom inte på vad jag skulle säga, jag va för nervös. Jag har alltid hatat att prata inför folk eller bara när folk kollar på mig. Jag hatar det fortfarande, men då va det värre. Jag blev högröd i ansiktet, fick tunghäfta och ville bara springa därifrån. -Ni vet. Så kläckte min nya lärare ur sig (notera att hon va min nya lärare, hon kände mig alltså inte) -"Elin elak!?" och skrattade. Hon bad sen om ursäkt. Jag kommer ihåg hur dum jag kände mig, och hur mina kinder brann. Jag tror att jag tillslut sa "Elin envis" eller något liknande. Tillslut var det tjejen på bilden's tur. Malins tur. Jag tror hon sa "Malin mysig" , men det hör egentligen inte hit. Saken var den att hon med fick röda kinder ;) Och verkade precis lika nervös som jag var. Och min första tanke va (skojar inte nu) "henne vill ja bli kompis me, hon e som mig" Haha! Det är faktiskt pinsamt sant. Kommer ihåg det som igår. Jag tänkte samma om henne och Pernilla. Det slutade med att dom två blev mina vänner. Mina bästa vänner tillmoe ;) Jag är en människokännare helt enkelt ;) Hursom. Det va mitt första möte med brutta. Sen hade vi en liten tjejliga (som jag faktiskt saknar ibland!! på ett gulligt sätt haha) Och nu är hon fortfarande min allra bästa vän. Det är hon och min pojke. Malin är en tjej som jag vet att jag alltid kan räkna med, hon är bäst. Hon ställer alltid upp och hon är inte falsk som många andra tjejer är. Jag är otroligt glad över att ha henne i mitt liv och jag är faktiskt även otroligt tacksam över att hon fortfarande står vid min sida. Jag har allt varit en vidrig liten bitch, det är jag medveten om. Men folk förändras. Jag har ändrats rätt mycket tror jag. Det har hon med. Men framförallt så har vår vänskap förändrats och bara blivit bättre. Vi har inte våra små tjejkvällar längre, vilket är otroligt synd, men vi har de på en annan nivå nu. Det kan gå en lång tid utan att vi pratar, men det är alltid likadant mellan oss när vi ses. Hon vet att hon är min bästa vän, och hon vet att jag älskar henne. Jag ville bara säga detta.. ;) Ibland hittar man allt små guldkorn i sanden! Och hon är ett sådant. Jag saknar dig gumman, och hoppas att vi snart kan ha en mysig tjejkväll eller en vild utekväll ;) Love you! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

naaw, får änna tårar i ögonen! Du är min bästa och käraste vän :D Det tycker jag låter som en super idé, får snart ses <3

2010-03-26 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0