MÅNDAG, i'm in love!!

NY vecka, and I love it!! Äntligen kan man bli lite glaad :P Haha. De flesta sitter nog o längtar till helgen redan. Men jag gillar vanliga veckodagar mer nu, när ja inte har jobb eller något. På vecokdagarna får man post och mejl osv. Plus att man kan städa osv hemma, de går inte me folk här, dom e bara i vägen.

Inatt drömde jag att jag sprang runt i en balettklänning o va supersnygg. De ni. Den hade en djup urrigning och när ja kollade i spegeln blev ja glatt överaskad, för jag hade världens smalaste midja, va brun och hade en vältränad o snygg rygg. Jag gillade den drömmen. Jag sprang runt o hoppade o dansade balett i hallen. Haha.. Jaja.

Nu håller ja på att fylla mp3 me nya låtar sen ska ja ut o promenixa :) Sen idag SKA ja städa, tvätta o allt de där ja eg skulle göra i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0