lördag såklart

Idag skulle eg David komma. Igår skulle eg ja till Erika. Men icke. David festa igår o ska festa ikväll. Jag kan inte ta mig nånstans :/ Igår eter att jag gnällt om hur dålig min kväll va, gick strömmen. Haha så jävla typiskt.

Ja o Pappa gick o fixade me elskåpen men hitta inget. Väntade nån halvtimma. Ringde elbolaget. Inget.. Vi kollade elskpåen igen, efter att vi klättrat på alla jävla snöberg utanför huset och kommit fram till elskåpet för andra gången hittade vi felet. Och fixade det. Göööött! Tänkte vi. Och kämpade oss tillbaka in i huset. Jag började laga mat till oss båda och då släcks allt igen. Ja o Pappa gav varandra en blick sen svor samtidigt. Haha. Vi kämpade oss ut igen och fixade samma problem. Kämpade oss tillbaka, jag ramlade två gånger. Sen bad vi resten av kvällen att vi skulle få behålla elen eftersom vi använt den sista proppen som funkade.

Kollade på en halv film, sen gick ja o la mig. Började läsa, hann ca. 4 kapitel innan huvudet och synen svek mig. Irriterad, sur och illamående tänkte jag kolla på film. Då är batterierna slut i kontrollen och jag kan inte sätt igång filmen. Då blev jag så arg att jag ville gråta. Och illamåendet blev så förjvligt att jag fick lägga mig och kunde inte röra på mig resten av natten. Jag släckte lampan och låg och stirrade ut i mörkret ca. en timma. Fick sms av David att han inte va full.. Låg vaken några timmar till, kunde omöjligt sova. Runt 4 fick ja sms igen av honom att han ville hem. Nån timma efter de fick ja sms att han åkte hem. Ja va fortfarande vaken vid 06.34. Sista gången ja kommer ihåg att jag kollade på klockan. Sen antar ja att ja somnade. Fyfan vilken jäkla natt :P Inte okej när man bara ligger ensam i sin säng. Inte okej.

Men men.

Nu sitter jag o dricker kaffe, snart dax för morgonpromenad. Sen ska vi handla batteri till min fjärrkontroll så jag kan kolla på film inatt ;) Hoppas lillsyrran kommer hem idag med.
Min Pappa är bäst i hela jäkla världen, så ni vet det.


örhängen jag glömt visa me =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0