idioter

Fick precis ett väldigt argt samtal från killen. Presentkorten på H&M, han o hans mamma beställt åt mig som 20 års present kommer inte. Eller dom e dumma i huvet helt enkelt :P Dom har skickat tillbaka pengarna, påstår att "oj, vi skrev fel, de kostar 1000 kronor, inte 100:-"... Fast än David chattat med en anställd och frågat att det verkligen kan stämma. Att man kan köpa ett presentkort som är värt 100 kronor, för endast 100 kronor. Och hon hade predikat om att va så bra o att de faktiskt va så för att dom tjänar såppas mycket på de osv osv. Dessutom sa dom att vi skulle få korten inom två veckor. Det tog två veckor. David skrev och klagade. Dom ändrade sig och sa att det skulle ta 14 arbetsdagar. Det tog 14 arbetsdagar. David skrev och klagade. Han har fått ca. 5 "Förlåt" mejl, och "vi ska fixa det direkt" kommentarer. Och nu, en månad senare än va dom sagt, idag får han då mejl om att de skrivit fel. Att det kostar 1000 kronor. Och det har skickat tillbaka hans pengar. -Vilket är självklart. Och "bra" eller hur man ska uttrycka sig. Men fyfan vilka jävla idioter. Ursäkta mig, men dom e fan dumma i huvet allihop. David e helt rasande och jag blev nästan rädd för honom, hehe. Men iaf, så ni alla vet, köp aldrig något på "bidrivals. com" Eller va det heter.

Jag som hade kollat ut massa jag skulle kööpa :( Dumma puckon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0