hellu helluuu

Vaknade på ett bra humör, och resten av dagen har faktiskt också vart bra! Låg vaken halva natten och läste Twilight (lär läsa ut den inatt) , så jag hade lite sovmorgon imorse kan man säga, skönt :) Vaknade halv 12, sen blev det en lång promenix. När jag kom hem så kollade ja o PappaHancock och åt frukost. Sen har jag faktiskt inte gjort något mer. Har kollat bussar o så för imorn o pratat snabbt me syrran. Ska snart sätta igång en tvätt så man har några kläder på sig imorn. Annars har jag inte så mycket.
Saknar David. Och Edward ;) Haha. Men inatt. Inatt, träffas vi igen...
Haha det värsta är att jag skojar inte, jag har blivit en sån här tönt. Som när man va liten fjortis och blev kär i alla kändisar som fanns. Jag är kär i Edward. Trots att han typ e morris, blek, o käkar björnar osv.

Vad händer med mig?...

Jag skäms lite nu. Men kan inte hjälpa de...


...

tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0