gnällinlägg!

Buhuhuu min näsa funkar inte riktigt o de e svårt att andas :( Jag har inte sovit ordentligt på två nätter, har vart som ett litet barn som vaknar me yrsel o ser monster. David har väckt mig för att ja har gnytt och upprepat "nej" i sömnen. (=mardrömmar) Ja har vaknat av frossa o kan inte somna om. Och inatt ska ja sova SJÄLV! :(
Buhuhuhu de e synd om mig. :(

Nej jag är inte som en 20 åring. Jag gillar att brottas me min bästa vän David, spela tv-spel och kolla på disneyfilmer. Jag kollar under sängen för att försäkra mig själv om att det inte ligger någon där o luurar på mig, varje natt. Mitt liv har förstörts av skräckfilmer och jag vågar ingenting. Dessutom är jag otroligt barnslig och gnäller ofta.


Så nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

fast hur "ska" en 20 åring vara egentligen? ;)

2010-03-02 @ 06:00:12
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0