frustrerande

Vet ni hur frustrerande det är att se sin egna stora kärlek stå en meter ifrån en själv, men att inte kuna röra, inte prata, bara le, och inte få pussa på honom?! Jätte frustrerande. Sen stog både ja o Pappa och väntade tålmodigt ett par minuter på att han skulle bli ledig. Men det blev han inte. Vi va tvungna att gå. Sen ringer han på vägen hem o frågar vart vi e. Så står han och väntar på oss o gnäller över att han inte fick en puss....! Jobbigt. Men vad gör man. Jag fick iaf se honom :D

Ja o Pappa kom alltså nyss hem från Torp köpcentrum. Har handlat present till systra mi och handlat massa gott. Jag köpte frukt för 150 spänn. Haha. Men då har jag frukt ett tag! Plus att det baara e miiitttt, höör du de Elvira?! Du röör inte min frukt!! Sen köpte jag även en liten näve nötter och bodylotion ;) "en näve..." sicken tönt jag är.

Nu sitter jag här.. Irriterar mig på miina jeans som inte sitter alls skönt när man sitter ner. Dom spänns åt vid knäna :S Lite småstört så, men jag gillar dom :) Och så saknar jag min David. Undra hur faaasiken man kan tycka om en person så mycket? Hur beronde man kan bli.. Jag träffar honom mer än va jag träffar min egen Pappa. -Som jag bor hos. Ändå tänker jag på honom precis hela tiden. Även när man inte e så bra överens eller så gulligullkära. Han e mitt huvud hela dan varje da. Vet inte om jag ska va glad att jag har hittat en sån person som man känner så starkt för, eller om jag ska tycka det är jobbigt.. Jag har inte riktigt bestämt mig än, faktiskt.
MEN jag lovar er alla, att om han inte är min äkta man om 10 år, så får ni en tia var ;) Den ni. Vågat? -Jaa de kan man allt tycka. Men ni får väl se. Vi får väl seeeee... Hehehehee...

Jag tror jag är lite trött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0