ärligt..

Ibland hatar (nästan iaf) jag att ja har pojkvän och är kär. VARFÖR blir ja så jävla löjlig när han ska ut för?
Jag får en jäkla klump i magen varje gång och blir nästan arg när han ringer o sluddrar o inte kan prata ordentligt. Jag hatar det. Eller jag hatar faktiskt när vem som helst ringer o e full. Av personliga skäl.
Men även när han inte ringer. Jag sitter som på nålar hemma. Blir nojjig och tänker "nu kommer han göra ngt dumt.. nu kommer ngn stöta på honom o han fattar de inte själv, sen händer ngt" osv osv. Så jävla löjligt o fjolligt! Vi har ändå vart ihop över ett år nu. Borde ja inte lita på honom o va lugn då?
Tur jag har syrran som sitter o pratar me mig på msn nu. Känner mig så jävla ensam :S Haha. Åååh va ja vill vaa hos henne nuuu. :( Blää. Men snart ska ja laga middag åt mig o Pappi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0