17 Mars

Idag skulle min Mamma fylla år.. Bli gammal gammal tant ;) Haha. Min Pappa ska pensioneras snart tillome. De ni. Han vill starta eget med mig då! Tror dock de va på skoj. Men söt va han ;) "Du kan ju sånt där på internet.. Och jag blir pensionär, du fixar o så, så kan jag köra! När som helst vart som helst" Stackarn.. Han kommer bli så rastlös :/
När jag o lillasyster va på sjukhuset häromdan och väntade i väntrummet satt vi o pratade om minnen när vi va där me Mamma. Sen fantiserade om hur hon helt plötsligt skulle stå där o säga "Kom nu flickor så åker vi hem!" eller liknande.. Men jaja. O nejnej, nu ska jag inte sitta här o deppa ner mig! Hon har det bra nu. Sitter på ett fluffigt moln o käkar tårta ;) Haha..

Ne.. Nu ska jag ut o gå. Grattis på födelsedagen, Mamma :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0