Uppdatering

Jah! tillbaka för dagen alltså. Vad har hänt? Min framtida (mm kanskee ;) haha) svägerska har tagit studenten! Så vi har fixat o grejat, ätit, druckit, ja ni vet. Hoppas hon fick en bra dag :)

Jag har jobbat första dagen på jobbet. Gick bra, lite mer än va ja trodde o andra arbetstider än va ja trodde, men de går säkert bra :) Ska jobba imorn, sön, mån, tis. Sen ledig några dagar, tror ja. Har schemat hos David.

Vi har varit och kollat på en lägenhet i Lysekil. Den hade havsutsikt från alla fönster och balkongen. Man såg Smögen. Den låg huuur fint som helst, de va ett lugnt område, små katter gick runt utanför. Den hade tvättmaskin. En rätt så rymligt kök, en matplats, en rätt så rymligt sovrum, ett stort vardagsrum, en stor balkong, andra våningen, en lång hall me massa garderober o förvaringsutrymmen. Fem minuter ner till centrum, tre minuter till bussen, fyra minuter ner till ett badställe. 7 minuter till gym och badhus.
Jag vill ha den :P Haha.
Men isf måste vi typ svara nu, och flytta i sep. Så de blir nog inget me de. David blev lite rädd på tanken om Lysekil med nu när det blev så verkligt. Och jag förstår honom. De e ju ett stort steg när man tänker på de.
Lite synd, men men :)

Det är det ja kan komma me nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0