Puhuhuhuhuu

Idag har ja vart tjock. Ätit alldeles alldeles för mycket o vart alldeles alldeles för lat. Men mina "gå skor" pajjade helt idag :( Har inga promenad skor längreee :( Vilket suger verkligen, för kan inte gå ut o gå i mina små lätta tofflor liksom. Försökte tillome förut, men man kunde inte gå alls snabbt och jag tappar dom :P :( Va på torp för en stund sen o kollade efter nya, men kommer inte ha råd förrän slutet av augusti :( Fanfanfan, faktiskt.

Men jaja, de intresserar ju er :P

Som sagt har ja bara latat idag, sen kom Viran o Sofia hit en stund. Ja o Pappa åkte sen till torp blandannat. Kollade på saker o handlade lite. Nu sitter jag här och har en grym huvudvärk. Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0