NU ÄR DET SOMMAR!

På riktigt. Vaknar halv nio, de e soligt ute, hör hur grannen sätter igång gräsklipparen. Första juni, är det va? haha ;) Jo, de måste de va. Ååh va ja älskar att bo här ute på sommaren! Bästa som finns. Fick också veta att ja e ledig hela midsommar helgen! Hur lovely?! Jag älskar denna sommaren redan ;)
Nu ska jag dricka kaffe, sen ta en morgon promenad. Senare ikväll åker ja hem till killen. Imorgon blir det jobba. Undrar va tusan jag ska göra resten av dagen bara :S Slutar förmodligen runt tre. David slutar kvart över 8. Haha :( Sitta inne på hans rum o vänta? Haha. Eller så kanske ja tar en promenix. De löser sig. På torsdag tar Veronica studenten :) Ja får åka hem på kvällen så ja får lite tid hemma, för på fredag blir det Flatön igen, eftersom ja ska jobba på lördag o söndag. Sen får vi se hur allt blir. :)


Kommentarer
Postat av: Kristina kittelsen

kanske ses i stan på torsdag då :P min bonus sis tar studenten så ska befinna mej där

2010-06-01 @ 10:28:45
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0