Härligt!

Kommer hem, lagar kaffe, sätter mig här, dricker mitt kaffe, loggar in på bloggen, kollar statistiken.
16 läsare!
Haha!
Klandrar er dock inte ;) Härligt att ha gått från ca 75 till 16. Men äääh. Skyller på killen ;);) Lättast så haha.

Jaja. :) Som sagt har ja kommit hem nu. Åker igen på Lördag men jobbar bara på måndag, sen Lördag o sön, så åker hem emellan igen :) Jobbet funkar bra. Lite tuffare än va ja trodde haha ja e alldeles för klen för detta! Känns i axlarna, ryggen och fötterna. Men nybörjaren behöver träning som de sa! ;)
Jag har fått en alldeles egen namnskylt och tröja. Woooh. Känner mig proffesionell nu! Haha. Nä, men folket e helt undervart , de gör mycket :)

Annars har de inte hänt ngt spec så. Har övningskört lite. Har myst me killen. Kollat på Prinsessan o Grodan, den va sådääär va. Men lite kul.
Har grillat me Malin, Simon, Micka o gänget. Blev dock en rätt så kort stund för ja o David skulle jobba tidigt dagen efter. Men de tar vi igen på lördag, för då blir de fest! Sist gång ja festade på riktigt va NYÅR! FAttar ni? Haha, känner mig som en gift trebarnsmorsa eller ngt :( Men de får bli ändring nu i sommar.

Nä, nu ska ja ta en promenix. Blir massa uppdaterande o bilder framöver =)


gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag läser iaf :D

2010-06-10 @ 21:15:22
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

haha härligt Vrånkan! ;D

2010-06-10 @ 21:24:47
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0