Mörrn!

Kaffe saved my life. La mig runt 12 igår. Pappa ringde o väckte mig runt tio i två. Sen ringer David o väcker mig halv tre, fast än ja sa väldigt tydligt att han inte fick. Haha. Är trött idag. Väldigt trött. Men som tur e; finns kaffe!

Nu väntar ja bara på att Pappa ska vakna så han kan tala om för mig när vi ska åka. Ja o Erika ska kanske/förmodligen gå på bio idag :) Knight n day! Kaan va bra ;) O så blir de vår tradionella kycklingsallad o kanske en promenix om de slutar regna :) Mys mys.

Imorn ska de va fint väder så ja ska försöka komma hem tidigt så ja hinner få någon sol. Är så blek nu, mååste sola.
Vill egentligen bada me, men de blir inget me de inte.

På måndag kanske ja ska va me David. Han e ledig då, och de två senaste (ne.. de hundra senaste) (GNÄLL ;)) gångerna han har varit ledig, har han sagt att han vill hitta på något med mig, men de har alltid slutat me att han är me någon annan och jag är sj'lv hemma hos honom, eller är me Pamela ;) Dock klagar ja inte så sätt, ja gillar att umgås me henne :D Men iaf, vi får se om han är me mig eller om ja bara stannar hemma ;) Beror nog lite på vädret me.

På torsdag kväll får ja åka tillbaka till Flatön, för sen e de jobb som gäller i 5 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0