Lediga dagar!

Idag.. Vad har jag gjort idag? Inget vettigt iaf, men antar att de e okej när man bara e ledig två dagar nu :)
Jag har suttit ute o läst lite. Druckit kaffe. Torkat upp en liten lever eller en hjärna eller va de va. Och blod. Från två söta tjocka sorkar som katten käka upp. Gillar honom inte riktigt lika mycket längre... Jag har tagit en promenad. Lagat mat. Tvättat. Och sprungit en väldigt kort runda. Haha dock vet jag inte om de räknas för min kondis e verkligen miiinus 1000. Va helt död efteråt och borde sprungit dubbelt så långt. ;) Men måste la börja nånstans...?

Annars, inget nytt.
Imorn blir nog ungefär samma, fast bara halva dagen, för David slutar klockan 5 o ska åka me honom hem. Ja o Pappsen kanske åker till torp innan me, beroende lite på när han slutar. Får se får se :)

Snart är de fjordfestivalen här i Uddevalla. De e egentligen inte så roligt längre enligt mig :P Mer en fjortisfestival nu ;) Men man går alltid ändå bara för att det hör till. Nu såg jag dock att de ska regna hela helgen :S Hur stor lust får ja då? Nada. Absolut nada. Så om inte de ändrar sig vet ja inte om ja vill. Kan kanske hitta på något annat då. E ju ändå ledig lör, sön, mån o tis :P :)

Hojta till om någon har ngt förslag ;) I'm open haha.



Usch. De e så mycket jag vill hinna me innan sommaren e slut. Men dumma dumma David som bara jobbar alla dagar :( Alla våra lpaner bara rasar nu :(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tänk sig att jag missar tivolit i år, jag är helt förkrossad ;)

2010-07-29 @ 15:13:04
URL: http://pernilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0