Alone on the Flatön.

Jahapp ja.. Nu sitter jag här. Alldeles ensam. Med 9 fungerande fingrar. Ont i magen o ena tån. Kinderna e lite varma med efter min dusvh alldeles nyss. Men jag mår hyffsat ändå faktiskt. :) Alla de andra är i Stenungsund på Status Quo. Jag e kvar o passar hundarna. Vilket ja inte har något emot faktiskt. Ska upp 7 imorn med. Jobba jobba jobba.
Fingret börjar bli bättre. Men vågar inte använda handen ordentligt än. Gör fortfarande sjukt jävla ont om jag stöter i det. Haha började lipa sammanlagt tre gånger igår för att David råkade stöta till mig. Lipsill. I förrgår råkade jag halka när jag skulle gå ur duschen, tog självklart emot me högerhanden o hoppsan saaa, så blev allt värre igen!
Så typiskt mig...

Iaf. Har alltså nyss tagit en dusch. Har vattnat blommorna och rastat hundarna. :) Nu återstår bara; bortsa tänderna och håret sen lägga mig i sängen o kolla tv tills ja somnar :D Rätt så gött faktiskt ;) David o company kommer hem för runt tolv tror ja, och förhoppningsvis sover ja då eftersom ja ska upp tidigt.

Annars har det inte hänt något spec tror jag. E ledig mån o tis, GE MIG BRA VÄDER DÅ!!

Oj nu skrev min nyfunna syssling från argentina till mig. Haha. Får ta o svara honom änna.

Hajroooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0