some oldies


Sommaren 07. Min youghurt, vin, och vindruvor -drink. Fruktansvärt äcklig!
Försökte få Klara och Erika att smaka, men dom vägrade av någon anledning.


En av de första gångerna jag gick på krogen. Hade orange hår o piercing i näsan ;) Denna gången på GG va också första gången jag träffade David ;) The Day we met ;) Haha. Och han trodde ja va syster med hans kompis, och va först trevlig o fråga saker bara sådär, utanför, mitt på gatan. Kommer ihåg hur konstig jag tyckte han verkade.. Haha. Bara fråga ut en människa man inte känner så där. Sen när han förstog att ja inte va ens va släkt med frida, viftade han bort mig otrevligt med handen som en jävla snobb. Haha. Efteråt fick jag höra av Niklas (kompisen på bilden) att David sagt att jag va söt, när jag gått hem ;) Hoho jaja. Där kom en halv berättelse där.


Den sommaren då ja o Klara praktiskt taget bodde på Trägårn ;) Grymt skoj va de iaf :)
(undrar vem fan som tog bilden...)


Också en kväll efter Trägårn med Klara ;) På Pingvin hamnade vi efteråt med Pernilla och min brors kompisar. Haha. (vet inte om han vet om det. han kanske blir arg haha) Men Pernilla kände dom o va me dom faktiskt! Inte viii! Haha ;D


Dör lite varje gång jag ser denna bilden.. Jag vill verkligen ha tillbaks den kroppen :P (okej, mina ben ser ut som små bågar haha, men dom såg inte ut så i verkligheten ;) )
Plus, vart FAN e de lilla svarta midjeskärpet?! jag har letat i hela mitt hus, men icke!


Min Sickan :( saknar den lille krabaten som alltid skulle sova på min axel i sängen..


Tillsist, ännu en fyllebild me Klara ;) Haha fyfan va rolig den sommaren va ändå :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0