shopp



Jag är trött. Somnade sent. Ovanligt... Sitter med en andra kopp kaffe för att få upp ögonen ordentligt. Borde egentligen inte dricka kaffe eftersom jag blekt tänderna. Dom va vita ett tag, nu ser dom likadana ut igen. Fan för mig. Men inte så mycket o göra åt just nu. Fläckig från brunutansolen är jag också. Får ta bort allt imorn när David åkt. Igår kom Elias o hans tjej hit en stund. Elias hade klippt sig exakt likadant som David ;) Men han passade riktigt bra i det :) Nu kan jag nästan säga att min bror är snygg! Haha! Jag färgade Davids hår me häromdagen. Om jag ska va ärlig hade jag tillome glömt av det. Det syns ingen större skillnad. Man ser att det är lite mörkare om man står och glor på honom i ljuset. Liksom.. Jag funderar på att färga mitt hår mörkare igen. Till min naturliga hårärg. Men så kollar jag på bilderna rån i sommras när jag slingade det och jag vill ha kvar det. Även om jag har en "hejkomohjälpmig utväxt" nu. 

Så jaa.. Idag kommer alltså David hit. Sen åker vi och handlar mat, grejer till fruktsallad (fast han vill ha godis) och firrar en film. Sen blir det hem hit igen och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0