PS. jag älskar dig.

Är hemma nu. På betydligt bättre humör. :) Hade myskväll me Erika igår.
Åt tacos, drack ett halvt glas vin och kollade på senaste Harry Potter filmen. :)
Jag satt även och kollade i hennes fotoalbum..
Förmodligen bara ja som tycker de e kul, men fifan va fula haha..


Baywatch bruden 90! Jag, alltså.. Väldigt snygg.. Pricken över i't e ju dubbelhakan o gluggarna ;) Haha


Lillsyrran ;) Lätt den sötaste av alla!


Har lånat boken "PS. jag älskar dig". Har sett filmen, och boken ska ju va betydligt bättre. :)
Saknar David. Kom jag på nu..
Sitter och väntar på att han ska skicka bild på hans nya frill han fixade idag.
Spännande.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0