lite arg faktiskt

Vaknade och hörde stormen ute. Ville inte gå upp. Men gick upp ändå..
Hela huset är iskallt och jag försökte tända en brasa. Inte ens pappret ville brinna! Jag blev arg och tog ut alla vedbitar och gjorde om. Började brinna. Alla vedbitar brann, bra. Efter 3 sekunder slocknade allt. Jag började få ett lite sammanbrott. Tog ut allt. Brände mig på varje vedbit. Gjorde om.
Det började brinna. Sen slocknade.. JAG GJORDE OM ALLT IGEN...!
Men icke. De vill inte brinna. Så jag blev arg o lät det va. Huset är verkligen svinkallt. Kan inte ha fötterna på golvet för då dör jag. Typ.
- Första "skrew this day" moment.

Jag har fått brev om att jag ska på möte på Af nu på fredag. Ljungskile Folkhögskolas folk ska dit och prata om deras skola. För att uppmuntra unga att börja studera.
Jag har redan gått på den skolan. Det va ifrån den jag hoppade av. Jag vet till 110% att börja plugga nu är inte det jag ska, vill, eller klarar av. Jag vet hur deras studier går till osv. -alltså tycker jag inte att detta möte är nödvändigt för mig. Men att bara skippa gå på det fungerar inte heller. Eftersom det stog med stora hemska bokstäver "OBLIGATORISKT". Hatar det ordet.. Tänker bara på skolan ;) Haha. Iaf, jag mejlade tanten som har hand i detta. Och skrev praktiskt taget det jag skrev här nu. Och la till det att jag har inte ens råd att åka fram o tillbaka till Uddevalla nu. Jag frågade helt enkelt om jag kunde få slippa detta onödiga möte.

Tror ni hon svarar? .. Nej. Det va i måndags. Och jag börjar bli irriterad.
- Andra "skrew this day" moment.

Berättade ju häromdan att jag sökt 7 och ett halvt jobb. Det andra blev det 8nde jobbet.
Igår fick jag reda på att alla platser va tyvärr tagna nu. (FAN.)
7 kvar! Men tror ni jag kommer få svar på dom? ;) Det tror inte jag. För jag får aldrig ens ett nej rån någon när jag söker jobb! Är jag så obetydlig?! Haha. Kan jag inte ens få ett nej?!
- Tredje "skrew this day" moment.

Som sagt, det är storm ute. Helt omöjligt att gå ut och gå.
- Fjärde "skrew this day" moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0