ja säger då de

Eftersom jag inte kunde gå ut och gå eller kolla på tv, drog jag fram symaskinen och började sy om lite kläder jag inte använder. Vad händer? Nålen går av. "sån som händer!" tänkte jag och försökte hålla humöret uppe. Bytte nål och började sy igen. .. Så gick den av igen. Jag förstog att ja använde en för tunn nål för det tyget. Sen såg jag att det va den tjockaste nålen.... Då blev jag lite irriterad igen :)

Sen trodde jag att den gick sönder. PANIK! Satt där o försökte laga o fixa och komma med en lösning. Tillslut hittade jag felet och fixade det.
Tuuur.

"thiss issh maii happy fhacce
"

Men sen tröttnade jag på att sy ändå. Försökte tänka positivt iaf... Väldigt ansträngt. Vaad skulle hittas pååå?

Sen ringde killen o pratade lite. Medans vi pratar ser jag till min förvåning och gläädje att TV'n funkar!!
Woho :D Oh happy day! Top model och grey's! Woho! (fjortis glädjetjut)


 

Sen blev jag glad på riktigt!

Och detta va mitt egocentriska, onödiga, fjantiga sätt att förklara hur en dålig dag KAN bli en bra dag, people!

 


Kommentarer
Postat av: kristina

din snygge jävel

2010-01-28 @ 16:54:33
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

haha eller hur :D första bilden e bäst ;) puss, cutipie!

2010-01-28 @ 19:58:53
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0