I'm back. For now..

Helluuu..
Kom hem för en timme sen ungefär. Äter makkarooner o söttbullar.
Fast makaronerna va så äckliga så dom åt ja inte upp. Anteckna.
I förrgår åkte ja till Däviid. Vi gjorde inte så mycket. Gosade med deras valpar och kollade på tv.
I går åkte vi o hämtade lillsyrran sen bar det vidare till torp.
Handlade det vi skulle och tittade på lite saker, sen körde hem syrran och sen till Flatön för att klä på oss som två michelin gubbar.
Eller två redigt tjocka tjockisar haha. Fula va vi iaf.
Veronica skrattade. Och det fick hon. Fick dåligt samvete förut över att vi inte frågade om hon ville med ut.
Men hon va ju sjuuker och jag trodde faktiskt att David frågat henne.

Nu fattar la inte ni va ja snackar om antar jag.
Men iaf så skulle jag , David o hans pappa ut och grilla korv i vinter stormen ;) Haha.
Riktigt mysigt va de faktiskt :D Kallt men mysigt. Vi gjorde upp en liten eld, drack kaffe o sen grillade korv.

Sen blev de lite föör kallt o mörkt så vi åkte hem.
Trodde min ena tå skulle behövas amputeras men den klarade sig som tur va.
Så spelade vi tv-spel. South Park, jag vann ;) Sen vann han. Men sen vann jag igen.
2-1 - alltså vann jag allt. Vilket gjorde honom sur som en jag vet inte vad ;) Haha.

Sen kom deras grannar/vänner över och så åt vi räkor o så :)
Sen blev det dusch, sen film, sen tv, sen mys me valpar, sen tv, sen sova!


Idag blev det mr tv-spel sen åkte vi in till Henån och lämnade in min dator på lagning. Den krånglar lite :/
Sen hanlade jag mat o David körde hem mig.

Det va mina dagar det ;)
Nu ska jag sätta mig i soffan o kolla på 2 and a half men me Pappa o Viran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0