ha den äran hit o dit

Äntligen vet jag vad jag ska köpa till min pojke! Jag hatar verkligen att köpa grejer till killar :S om man inte är 110% säker på att det är en bra grej. Nu är jag 80% säker på att det blir okej. Väldigt, väldigt simpelt, inget personligt, och rätt tråkigt. MEN han får f*n skylla sig själv när han aldrig säger något! Eller förstör mina planer ;) Haha. Pappi är snäll och lånar ut pengar till mig :) Så e råpank denna månaden och hela nästa :S Haha. Skoj ;) Men jag ska inte gnälla, för jag tycker ju (självklart) själv att det är värt det. Hoppas bara han inte "nää men detta vill ja ju inte haaa!" För då slår ja honom ;)

Igår natt drömde ja att jag fyllde år, så va min familj alldeles extas för de jag skulle få. Jag trodde de skulle va en bil eller något haha. Sen när jag öppnade va de bebisleksaker i :S Haha. Så sa jag till mig själv att nu måste jag påminna dom att jag haar en önskelista ;)
Alla år brukar man bara önska sig och å pengar eller presentkort. Men nu i julas märkte jag att det är ju MKT roligare att få saker :P Paket med grejer i, istället för kuvert! Sicken upplevelse ;) Så jag ska försöka sluta önska mig presentkort o pengar. Även om det är det jag behöver ;)

Jag kommer alltid på mer o mer jag önskar mig för varje daag som går med. Lite knepigt, för jag glömmer skriva ner sen glömmer jag av det helt.
  • digitalkamera (vill faktiskt bara ha den me 2 displays, o ingen annan :S haha kalla mig åpen)
  • rosa skorna på nelly.com! (och dom svarta!)
  • en cykel :) (ajjemen. har alldeles för feta vader nu för att jag bara går. vill cykla i sommar!)
  • vissa utvalda plagg på H&M (BEHÖVER KLÄDER!)
  • pengar till att sola (ja vet att ja sa inga pengar, men detta vill ja verkligen ha!)
  • böcker
  • alla "Vänner" säsongerna (och Grey's!)
  • stor väska på accent (david vet vilken)
  • ögonfransfärg
  • presentkort på parfym osv. (ja ja veet men .. äh.)
  • webcam (om min dator går att laga)
  • smycken! (Lite mer neutrala men ändå fina. ja festar ju aldrig längre)
  • en mp3 me massa plats!
Hm. Allt jag kommer på nu. Förmodligen kommer jag komma på 1000 saker till o skriva ner här för att inte glömma, och ni kommer tänka
"jäklar vilken åpen o bortskämd unge som bara pratar om sig själv o va hon vill ha!" ;)



vill ha en romantisk, smal, brun, varm o härlig sommar me min älskling nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0