ännu ett fantastiskt inlägg!

Hallegooosan!
Jag lagade som sagt soppa för första gången i mitt liv. Utan recept o allt.
Och veet ni vaa?
Den blev så goo så gooo så ja blev glad.
Haha!
Är äckligt mätt. Ska vila lite, sen sätta igång en tvätt.
Efter det har jag gjort allt på min To Do List :D Gött.


Jag o david gjorde narr av fjortisarna på Facebook...

" Elin Helldén Correia - hey baby ;) sööt du va. va gör du? puss baby! ♥
David Gunnarsson - tjena sweet! fan va snygg du va, kan man få ditt nummer eller?
Elin Helldén Correia - bäbis ;) man måste göra sig förtjänt av mitt nummer. men keep up the good work! ;) vad göör du?
David Gunnarsson - okej men man kan få de bara man kämpar då;) jag tänker på dig;)
Elin Helldén Correia - (HAHAHA fortfarande lika roligt, älskar den repliken nu;)) -intern skämt.
- mm, men de gäller att kämpa på riktigt ;) va ska en raaring som du göra ikväll då?
David Gunnarsson - jag skall nog bara slappa med mig själv och tänka på dig, va skall en goding som dig göra då??
Elin Helldén Correia - ja ska klippa tånaglarna o tänka på dig.. ;);) om du får tråkigt får du smsa ;);)"

Sen tröttnade vi. Antar att vi båda insåg att vi själva e facebook fjortisar och ska inte göra narr av de andra flickorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0