åååh




Jag har läst ut boken nu. Tror jag grät 6 eller 7 gånger medans jag läste den. Haha.
Detta är den bästa boken jag någonsin läst. Och den är 1000 gånger mycket bättre än filmen! Varför förstör dom i filmen så?! Är inte alls som i boken. Och slutet är heelt annorlunda. Efter jag läst ut va ja tvungen att smsa pojken för att prata om den. Haha. Åh vad jag älskar den! Kan heller inte fatta att det är en sån ung tjej som skrivit den. 21 år bara. Och alla känslor och tankar som beskrivs i boken är helt.... Rätt? Kan man säga så? Haha. Okej, jag har aldrig förlorat en man eller ett äktenskap så ;) Men man förstår varje liten känsla hon beskriver. Hon gör det så bra.
Aa nää. Jag kan staaarkt rekomendera denna boken.
Se inte filmen, läs boken!


Kommentarer
Postat av: kristina

i will read it !

2010-01-25 @ 16:21:50
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

GÖR DET!! den e helt underbar

2010-01-25 @ 18:11:17
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0