vill avsluta dagen..

.. Med ett sista inlägg. Blivit mkt på senaste tycker jag :) Iaf. Vill av sluta blogginlägget med att berätta att min Pappa är världens bästa.
David: - Varför flyter is?
Jag: - Bra fråga! Såg de på Vrånkans (fråga mig inte varför ja kallar henne så ibland :S , blir själv förvånad o tillome irriterad på mig själv haha!) blogg och jag undrar med de nu..
- Pappa! Varför flyter is?
Pappa: - Jag vet inte..? Varför flyter margarin?
Jag: - .... Margarin flyter väl inte?
Pappa: - Nä...
Jag: - ...? Haha aja.



Nu har ja o Pappsen tagit varsitt glas rött vin (jag borde inte dricka rött vin) , käkar lite nötter o kollar fotboll ;)
Mysig lördag blev det iaf.

Natti gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0