the nerd couple

Jahaa.. Nu e ja här igen.. David ligger i sin säng o spelar tv-spel. Jag får inte va me.... Han spelar de läskiga spelet som mn bara kan spela en på. Han har vaknat, spelat tv-spel, käkat frukost, satt igång en disk, och spelat tv-spel. Heela daan. Jag har tråkigt haha. Men han sa att jag kunde leka me datorn då. Så ja får la gööra de dåå..

Han tränade itne igår iaf :D Han kom hem efter ca. en timma o sa att träningen va inställd. Istället hade han me sig filmen "UPP". Woho! Sen kom han på att han  glömt köpa sin älskade cola, så vi fick åka iväg igen. Snacka om slöseri me hans bensinpengar. Men ja älskar att åka bil på kvällen ;) Sedan blev de ännu en myskväll. Filmen va bra, men inte lika bra som vi trodde den skulle va. Men sevärd :)
Som ni nog har märkt är vi två riktiga tönt ungar. En 21 och och en snart 20 åring som älskar disneyfilmer o spela tv-spel ;) Men men. Kanske e en av anledningarna till varför vi passar så bra ihop. Jag venne.

Snart ska vi åka och lämna tillbaka filmen och mata grannens katter. Jäkla snöoväder idag :S Iiinte kuul.

Jahaaaa.. Kanske ska gå o peta lite på killen nu o se om han kommer ihåg mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0