tål?

Jag tåål intee..
  • "xD" smileisarna. Snälla.... Sluta.
  • Thåström. "fan fan faan" ...? Dålig e du.
  • Folk som slutar hälsa, och låtsas att man inte känner varandra pga att man bytt umgänge eller flyttat eller liknande. Att man har "gått vidare" som vissa påstår.
  • Folk som ska bete sig som att dom vore 40 när dom e 14, bara för att låtsas va vuxen o mogen. (-Ni är inte de när ni inte ens kan beté er.)
  • Skitungar som snattar o tror sig vara såååå coooola
  • Killar som slår deras flickvänner/fruar
  • "Jag cuttar dig!" ... behöver jag ens förklara?..
  • Killar som beter sig som svin sen kommer tillbaka och fjäskar röven av sig.
  • Tjejer som kallar deras tjejkompisar för "baby". (Förlåt, jag vet att många jag känner skriver så.) Det är okej om de e på skoj. Annars låter de bara så fjortis o fjantigt :P
  • Folk som "JAG ÄÄLSKAAR DIIIG!!" på fyllan.. (Daaviiid ;) haha)
  • Lögner... Varför, liksom? Tillslut brukar allt komma fram ändå.


Kommentarer
Postat av: k

ååååh jag hatar också "xD" haatar den figuren verkligen!! håller med om alla punkterna rätt mkt !

2010-02-14 @ 02:12:15
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: elin

visst e den irriterande?

2010-02-17 @ 17:41:56
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0