nä!

Kan inte hålla mig. Haha. (Visar bilder imorn:) )
Av familjen fick jag;
De två par skorna från Nelly.com jag ville ha. Rosa o svarta av Erika :D
En mp3, även den av Erika :D
3 Twilight böcker från Fam Fridfelt :D
En väska, ett parfymkit och en mugg, även de från fam Fridfelt :D
2000 Spänn av Pappa :D
En jätte fin tunika av min bror :D
Första säsongen av Vänner, ett nagellack, och ett presentkort på H&M 100 kronor av Viran :D

Av David fick jag ett presentkort på H&M 1000 spänn :D
Av fam Gunnarsson fick jag ett till presentkort på H&M 1000 spänn, 2 böcker, ett jätte fint halsband och ett par örhängen :D

Haha har aldrig fått så här mycket grejer! örutom när man va liten på julafton typ :P
TACK så jätte mycket allihopa igen :D Känner mig helt rik.

Imorn åker jag o David till torp o shoppar på H&M ;) Haha


Som sagt va, imorn visar bilder :) Om ett par timmar kommer David tillbaka hit. Han jobbar nu. Vi ska käka varma mackor o mysa bara :P Jag är lite sjuk :(
Har en dunderförkyldning nu och det känns som att jag nyser ut hjärnan på mig själv :(


Hade förövrigt en dröm om att ja fyllde år. Att jag fick söta mms och sms utav Pernilla o massa andra. Och att jag blev ledsen och besviken på en annan.. vän. De visade sig att bli verkligt idag :P Har fått söta sms utav Pernilla o Malin med flera. Och blivit besviken o ledsen på en... vän.
Men jaja :)


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

visa massa bilder :D

2010-02-28 @ 16:02:15
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0