kunde vart bättre..

Blää :( Jag är trött, ätit waaay to much och blek o ful. Försökte att sy in mina jeans förut. Men de går ju inte! :( Dom e ändå pösiga upptill, vid låren och framför allt under röven. Skit fult :( Vet inte hur jag ska göra. Har sytt in ca en cm, kanske lite mer överallt. Blääää. Och jag hade inte fått mina pengar än heller. Bläää. Imorn blir det städa städa o tvätta and so on. Tråkigt. Men måste göras.

Idag har det inte hänt alls mycket. Har vart me Viran o Erika. Sen åkte vi till torp o handlade. Seen åkte jag hem, sydde o lagade mat. Nu sitter jag här. Trött o lite små grinig :P

Hoppas Daaaviid ringer snaaart.
Jag gillar honom...


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

varför byter du inte ist jeansen till din storlek ?

2010-02-24 @ 13:32:37
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

för de fanns inte mindre =/ o de va på rea

2010-02-24 @ 14:24:04
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0