"Jag älskade dig först"

Jag har ett kapitel kvar i min bok jag fick av syrran häromdan. "Sista sommaren. -med dig"
Låg vaken till tjugo över 4 inatt o läste :S
Och va ja grina! Haha! Vet inte va som hänt me mig. Brukar inte grina till böcker :S :P Men oj. Haha, denna va värre än den förra. Jag va inte alls beredd på att den skulle skulle så häär!

Ni som inte läst den och inte vill höra va som händer, sluta läs nu ;)



Den ska ju handla om kärlek! Tre ungdommar som har ett sommarställe på en ö. Två systrar och grannpojken som växt upp tillsammans. Killen har inte alltid haft det lätt och vissa delar känner man igen sig i. (inte kul)
Men iaf, så blir den yngsta tjejen och han kära i varandra, eller det visar sig att dom eg alltid varit det. Sen handlar det mesta om sex i några kapitel faktiskt. Men seeen dåå?! Jo, storasystern , som är killen allra bästa vän, får ett fel på hjärtat! Men killen får inte reda på de, så lillasystern gör slut och ignorerar honom under ett halvår o han får nya tjejer osv fast han fortfarande älskar den lilla bruttan. (tragiskt) Storasyrran blir sjukare och sjukare och missar tillslut sin enda chans att få ett nytt hjärta. Sen då?! JO, hon DÖR!!! :O Den härliga, romantiska, ljusa, sommriga berättelsen slutar me höst och att hennes syster, hans bästa vän, ena huvudrollen DÖÖÖR!! De e (FAN) inte okej! :P Ja va inte alls beredd på den och låg o stört lipa i några minuter, haha!

Usch tänk om man såg ens storasyster tyna bort framför ögonen på en, sen helt plötsligt dör hon. :( Hemska tanke! Hade jag haft pengar på mobilen hade jag smsat alla mina systrar inatt att jag älskar dom :P Allvarligt. Jag blev alldeles blödig och saknade dom allihop. Usch usch.
Man tror ju att titeln handlar om de små kärleksduvorna. "sista sommaren -med dig" sen när man tänker på va den handlar om eg börjar ja nästan grina nu igen. Haha.

Det sista syrran säger till lillsyrran är att det är okej att hon och bästa vännen är tillsammans. Hon säger att hon vet att han alltid älskat henne. Men även att han får inte ta henne ifrån henne, för hon älskade henne först.

Nästa gång lillsyrran kommer hem har hon dött. Buhuhää :'( Dumma bok.





Nu kan ni som inte velat veta börja läsa igen ;) Haha.

Nu ska jag snart sätta igång med tvätten, disken och städningen. Senare ikväll kommer älskallingen hit. Vill inte sova ensam längre. Hatar de.  Så han joinar mig :) Imorn hoppas jag på att vädret är okej så vi kan ta en promenix.
Läste mitt horoskop förut. Okej, jag veet att det är löjligt, men de tycks alltid stämma! :O Det är så konstigt eg tycker jag. Jag har tillome sparat vissa från olika tidningar o ringat in vissa saker som har stämt på pricken exakt samma månad!

Fiskarnas tecken.
Livet kan ibland kännas som en enda lång kamp för att förverkliga dina drömmar, men ibland är chanserna också mycket bättre än annars. Nu när fiskarnas planet - jupiter - i stort sett tillbringar ett år i ditt tecken - där solen, venus och merkurius snart gör den sällskap - har du sannolikt inte stått inför sådana möjligheter som du gör nu på mer än ett decennium. Så detta är rätt tid för dig att tro på dig själv, på din förmåga och på framtiden. Det finns alltid en tendens hos dig att vilja hålla till i din egen inre värld, men även här finns det uppmuntrande tecken på en andlig världsbild som få alla pusselbitarna att hamna på rätt plats. Drömmen är att kunna vara herre över ditt eget öde, och att göra underverk i världen.


Kommentarer
Postat av: Erika

Men Elin! Haha.. Inte skriva ut boken så.. :P Låt folk läsa den ist.. :D Men den är fiin.

2010-02-02 @ 10:24:04
Postat av: Elin

haha men skrev ju innan o förvarnade att de som inte vill veta ska inte läsa ;)

2010-02-02 @ 17:55:55
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0