hem ljuva hem

Nu e ja hemma igen! Känns om att en massa massa har hänt. Ska ladda upp lite bilder me snart :)
Skulle eg åk hem i lördags, men vi blev insnöade. I fredags kom David, Veronica och Malin hem me thaimat! Gott. Sen kom David med en förtidig present till mig! Ett par supersnygga jeans som ja dock måste sy lite i, men skit snygga! En kort snygg jacka eller hur man ska säga, och ett linne! Visar senare idag :) Och igår kom Pamela och Gåke hem från Spanien och jag fick massa saker! Snacka om att jag blir bortskämd av familjen Gunnarsson! Dom e så underbara allihopa. Jag fick två klockor, tre sjalar, ett halsband, ett par örhängen och en plånbok! Mm, jag fattar inte heller ;) Haha. Man blir ofta helt rörd över hur omtänksamma dom är. Vad har hänt mer då?

Jo. Justde. Dock inte alls kul. Stormen som dragit över Madeira :( Jag satt i köket och kollade när David lagade mat och dom sa på radion att en storm nått ön Madeira, 40 döda och över 70 försvunna. Ringde Pappa direkt för att se om han hört ngt. Han satt vid tvn och hörde allt på nyheterna när han svarade. Han ringde upp senare efter att ha pratat med sin familj där borta, som tur va hade ingen av de vi känner eller e släkt me skadat sig. Men halva staden Funchal låg under vatten och flera ställen där vi vart e helt förstörda :( Men vi e oerhört glada att vår släkt, Pappas familj, är okej.

Jag kan berätta lite mer sen. Nu ska jag käka lite och ladda upp bilder. Hoppas allt är bra me er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0