hej igen

NU har det vart tyst ett tag från min sida. Eftersom David vart hemma har vi bara umgåtts o så. Nu har han dock åkt iväg för att träna. Så jag är ensam i några timmar =/ Men men. På lördag kommer jag hem igen :) Inte för att det har vart hemskt eller jobbigt att va här, men nu börjar hemlängtan sakta smyga sig på liksom ;) Jag vill ut och gå i timmar varje dag och få tillbaka min vanliga vardag liksom. Dessutom behöver jag städa hemma kan jag tänka mig. Eller, Elvira? ;)

Så vad har hänt då?.. Hm. På alla hjärtans dag sov vi till ett kanske. Sen spelade vi tv spel i sängen, sen gjorde en stor och mysig frukost framför tv'n. Efter de blev de en promenix me hundarna, sen hyrde film och sen bara mös hela kvällen :) Vi kollade på "The hangover", fyfan va rolig den va! Rekomenderas starkt. Vi båda asgarvade praktiskt taget hela tiden under filmens gång.

Annars har de inte hänt nånting spec. .. Så har inte alls mycket att blogga om ;P

Funderar på det där med att fira min födelsedag.. Nu känns de inte alls lika lockande.. Varför liksom?
Jag är ju pank. Vi kan inte ta oss dit elelr hem. Hur skulle vi göra? -ja alla de frågorna.
Plus, jag har inget att ta på mig eller nånting.
Nä, känns inte alls så kul längre. Så lika bra att de inte går :P David får komma till mig kvällen innan o sova hos mig, sen på själva söndagen så får familjen komma o käka.
Det tycker jag låter bra.


Appropå födelsedagar så fyller Simon år imorn, så Grattis till honom imorn! ;D

Jahaa... Va ska ja göra nu då?.. Något bra på tv tro?

Kommentarer
Postat av: PernillaPP

Ja, det där med att kolla på "The hangover" har varit på min lista länge, men har aldrig riktigt blivit av. Var den bra alltså? ;)

2010-02-17 @ 19:40:35
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Elvira

hahaha ja det behöver du :( tänkte faktiskt göra det idag, men kom nyss hem typ.. sena dagar nu vet du, jobb, plugg, apu, VEEEEED... massa... hinner inte med dagarna.. du får tat :(<3

2010-02-17 @ 20:00:29
URL: http://elvirahellden.blogg.se/
Postat av: elin

Pernilla - GÖR DET!! haha den va asgrym!



Elvira - förvånad jag e ;) haha. men de e lugnt. ja fixar de nästa vecka, dom andra kommer ju ändå på söndan så :P snälla va hemma i helgen dååå? :( <3

2010-02-18 @ 15:47:38
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0