bye bye baby, bye bye

b b b b b...

ja e så trött att jag bara vill lägga mig på golvet o somna på stört! men de gååår inte. david är här om ca. 20 minuter.
och vet ni va? ja e lite arg faktiskt. inte på david dock. men lite arg e ja. och jag tycker att nu när man börjar närma sig 20 års åldern ska man ha växt ifrån det där. istället för att "leka vuxen" och prata på ett spec sätt bara för att övertyga sig själv om hur "mogen" man är. näpp. jag går inte på det. jag vet bättre. faktiskt. och jag är lite arg. men det får jag koppla bort nu innan ja åker. ska bli intressant hur de blir framöver tycker jag..
jaa jaaaa gott folk :) får se om ja lånar någon dator medans jag är borta, om jag inte gör de så.. ja.. då får ni klara er utan mitt otroligt intressanta skriveri.

ha de fina balettfirren och be moder natur om vår snart.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

hejsan.hoppas att du får trevligt.kramar

2010-02-10 @ 10:40:53
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0