bebisnamn

Japp. Jag har redan bestämt va mina barn ska heta. Om jag får några. Några av dom har jag haft bestämda så länge jag kan minnas :P Några av dom trodde ja va lite "unika" faktiskt. Men häromdan visade de sig att Davids kompisar, som precis fått en bebis, hade TRE av de namnen som förslag på deras lille onge. Haha först tänkte jag "fränt!" men sen gick de över lite till "men.. de e ju mina namn.. :/" Å andra sidan kan jag inte ha patent på alla namn ;) Och det är ju inga namn jag kommit på själv direkt haha. Tror dock att de valde ett annat namn, vet inte :)

Mina namn är iaf;
Liam, Adrian, Isak, Sebastian, Leo, Jonathan, Emilia, Felicia, Melissa, Ebba.
Tror det är alla.
Lite roligt att Elena o Danne (min syrra o hennes man) diskuterade om de skulle ha en Isak. (troor ja iaf, har för mig de) och min andra storasyster vill me ha en Isak haha ;D

De namnen jag sagt enda från början är Isak, Emilia och Felicia. Måste ha minst tre ungar ;)
Fast jag viiill verkligen ha en Liam o Adrian me. Och en Ebba. ;)

Kommer sluta me att ja inte får några ungar säkert :S
Får köpa katter o döpa dom till alla namn ;) Haha.



Vill ni ha barn? Har ni funderat på namn? ;)

Kommentarer
Postat av: PernillaPP

Ja lite namn. Nellie och.. det var något mer ;) haha

2010-02-14 @ 13:24:42
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag har med alltid sagt att jag ska ha en felicia :O

2010-02-15 @ 09:27:47
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Johanna Andersson

Underbart Elin att höra fler som tänker på bebis namn =)

Jag läängtar bara till att få barn! Varför jag valde att kommentera var för att ett namn du nämde va Emelia, det heter jag i andra namn och har bestämt att mitt barn ska heta så =)

ÅÅ Leo var jättefint namn ju! Jag har funderat på Noel samt Ella.



2010-02-15 @ 19:02:58
Postat av: elin

Pernilla - Nellie va gulligt ;)



Veronica - va? :O haha då får vi fajtas om vem som får först då ;) fast min förstfödda ska heta Emilia, så du kan hinna före ;) haha



Johanna - jag tycker att Emilia är ett utav världens finaste namn, så måste självklart ha en egen liten ;)

2010-02-17 @ 17:41:43
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0