Kommer få stå upp hela vägen till gbg



Fint va? Blekte tänderna igår. Ja o Viran gick runt som dreglande ankor eller ngt. Jag har lite för liten mun för skenan ;)



Just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå. Längtar inte tills jag ska gå på bussen dock. Lär få stå upp hela vägen till gbg. :( Inte alls kul. Men inte mycket att göra.
Tröjan ja har på mig är den ja fick från Vrånkan :) Jätte go e den! Lite för stor men de gör inget, den blir bara mysigare då.


 

Jag har kommit på att Tea ibland e rätt lik hon dära lilla skådespelaren.. Vad heter hon? Som är med i Man on fire, New Moon och Eclipse, bland annat? Den grymma lilla tjejen.
Dakota? Nånting? Dakota Fanning, eller Flanning eller något? :P
Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men nej Elin du kunde ju bytat då! har du tagtit av lappen?

2010-12-26 @ 15:36:13
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Erika

Fanning... I kinda see ur point. :)

2010-12-26 @ 15:38:00
Postat av: elin

Veronica - nej, ja vill ha den som den e , I love it! har ju på mig den nu :)



Erika - jaha ;) eller hur!

2010-12-26 @ 22:13:00
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0