Julafton

Morgonen började med paket i min julstrumpa som min David gjort ;) I den låg det ett par urgosiga rosa tofflor, två filmer varav en fick mig att börja gråta snabbt haha (orkar inte förklara varför:P) , ett par sockar från canada snow och en liten paljett fjong grej som man kan ha saker i. :D



Det var ifrån David :)

Senare åkte vi till Älvängen, käkade oss super äckligt mätta flera gånger om, kollade på Kalle Anka, jultomten kom, jag ni vet, hela fadderullan ;)





Tea, Elena, Max, Elvira o Elias.




Tea & Jag, och en teckning jag fick av henne ;)



Mitt fina halsband jag fick av Pappa! ♥



Mina underbara  Replay skor som jag fick från min fina kille! ♥





Kameran jag fick från älsklingen! (han fick egentligen inte köpa den!!)
Men jag är skitglad!

Och..
  • Tandblekning, första säsongen av Desperate Housewives, andra säsongen av Vänner, från Elena, danne o barnen. :)
  • En crosstranier! Och ett par sockar från Pamela & Gåke. :)
  • En svart sidenpyamas från Erika. :)
  • En tröja från Elvira, men den ska dock bytas :/
  • En tröja och ett par örhängen från Veronica :)
  • Ett par örhängen från Robin :)
  • Ett presentkort på Kicks från Elias :)
Tror det va allt :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: Gjort ;) fast jag tog inte kort på den röda, måste jag göra de? ;)

2010-12-25 @ 13:37:29
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

ja de måste du! :)

2010-12-25 @ 13:44:40
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0